ח"כ אלי כהן: "אנשים נאנקים תחת המחירים; אנחנו נשנה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אלי כהן: "אנשים נאנקים תחת המחירים; אנחנו נשנה"

    שר הכלכלה לשעבר, ח"כ אלי כהן, הליכוד: "אני רוצה להתחיל במחיר הלחם, לא במקרה זה בא בזמן ביקור ביידן. לא הבנתי מה השרה אומרת שהיא קוראת לא להעלות את המחיר – היא פרשנית או שרה? אנשים בישראל נאנקים תחת המחירים" | "בסופו של דבר החרדים לא יוכלו לשבת עם גלעד קריב, מרצ והמשותפת. לכן, האופציה שגפני משדר לשבת עם לפיד וגנץ לא ריאלית"

    צילום: יח"צ
    12:56
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on באורח נדיר: האדמו"ר הכהן פדה את נכדו של האדמו"ר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן, הליכוד בראיון לאבי בלום וליעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה: "אני רוצה להתחיל במחיר הלחם, לא במקרה זה בא בזמן ביקור ביידן. לא הבנתי מה השרה אומרת שהיא קוראת לא להעלות את המחיר – היא פרשנית או שרה? אנשים בישראל נאנקים תחת המחירים".

    "במדינת ישראל המספרים בשיא, אין גירעון והקופה שלנו מלאה. יש עלייה במחירים שאינם קשורים למחמת רוסיה-אוקראינה כמו מחירי הנדל"ן. כחלון פעל והוריד את מחירי הדירות בשיעור החד ביותר בעשור האחרון ואכן הוא לא תוגמל. יש שטיפת מוח בציבוריות הישראלית, אנשים נאנקים תחת יוקר המחייה – אני בטוח שנטפל בזה".

    במענה לשאלת המראיינים: "לגבי אורח חייו הראוותני של ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "לא יודע אם נתניהו חי ברמה גבוהה ראינו שבנט סירב לגור בבלפור, נתניהו היה יכול תמיד לעזוב את הפוליטיקה ולעשות יותר לביתו" ציין.

    "לא בכדי בשנת 2019 מדד האי שיוויון במדינת ישראל היה בנקודה הנמוכה ביותר. הממשלה שלנו תשמור על הזהות היהודית של המדינה מה שהממשלה הקודמת דאגה לקעקע. אנחנו גם נילחם על יוקר המחייה ונקבל הרבה יותר מ-61".

    "בסופו של דבר החרדים לא יוכלו לשבת עם גלעד קריב, מרצ והמשותפת. ולכן האופציה לשבת עם לפיד וגנץ לא ריאלית. בסופו של יום יש בינינו שותפות אידאולוגית, הממשלה הקודמת הייתה מציעה כל מחיר לחרדים שילכו עימם".

    "גם האופציה של גנץ שיהיה ראשון ברוטציה לא סבירה ביחס לגודלו הפוליטי. ובכלל, אני נמצא בשטח ואני רואה שאנחנו מביאים מעבר ל-61 ולכן השאלה חסרת משמעות"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו, אנחנו ואנחנו.. בסדר. באמת שאנחנו תומכים ומחזקים את גוש הימין, אבל אתם כל היום רבים , מי יהיה מי לא יהיה, לא מתאחדים מפלגה ומפלגה, מה שבשמאל כבר עשו מזמן …